Vrácení zboží do 14 dnů
Veškeré zboží zakoupené na e-shopu sdil.cz u nás máte možnost vrátit do 14 dnů od jeho zakoupení, a to bez udání důvodu.
Před odesláním nejprve nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu sdil@sdil.cz nebo telefonu +420 770 102 222.
Zboží je možné vrátit 2 způsoby. Osobně na naší prodejně Franzova 969/63, 614 00 Brno-Maloměřice a Obřany nebo zboží zaslat s fakturou z nákupu na adresu: Štefánikova 115/46, 612 00 Brno-Královo Pole-Ponava.
- Peníze budou poukázány na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Berte prosím v potaz, že náklady na vrácení zboží vždy hradí zákazník.
- Zboží je nutné vrátit v nepoužitém a nepoškozeném stavu nebo máme právo snížit vracenou částku zohledňující snížení hodnoty výrobku. Pro vyplacení plné kupní ceny je nutné zboží vrátit nepoškozené a s veškerým příslušenstvím, se kterým bylo dodáno.
Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy trvá 14 dní a začíná se počítat následující den po převzetí zboží. Při vrácení zboží vždy počítáme s datem, kdy bylo odstoupení od smlouvy odesláno.
Poškozené, nebo nekompletní zboží
Pokud převezmete zboží a po jeho rozbalení zjistíte, že je poškozené, neprodleně nás kontaktujte na e-mailové adrese sdil@sdil.cz nebo telefonicky +420 770 102 222.
Do e-mailu uveďte číslo objednávky a přiložte následující fotografie:
- detail poškození
- celý výrobek tak, aby bylo poškození viditelné
- výrobní štítek přímo na produktu
- obal, ve kterém výrobek přišel (ze všech stran). Obalový materiál, prosíme, uchovejte do vyřešení reklamace.
V případě, že jste převzali od řidiče výrobek v poškozeném obalu, prosíme o zaslání zápisu o této závadě z jeho přepravní listiny.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně zapsat řidiči do přepravní listiny. Pokud je obal zásilky viditelně poškozen nebo vykazuje známky neoprávněného vniknutí, má kupující právo zásilku od přepravce nepřevzít. Doporučujeme ihned po převzetí zboží od dopravce zkontrolovat zboží, zda je bez vady.
Reklamace zboží
Reklamované zboží lze reklamovat na naší prodejně Franzova 969/63, 614 00 Brno-Maloměřice a Obřany nebo zaslat na adresu s fakturou z nákupu: Štefánikova 115/46, 612 00 Brno-Královo Pole-Ponava.
Před odesláním reklamového zboží nás kontaktujte na e-mailové adrese sdil@sdil.cz nebo telefonicky +420 770 102 222.
Reklamaci vyřídíme v zákonné lhůtě 30 dnů od obdržení zboží, nicméně se ji vždy snažíme vyřídit co nejdříve.